Asansis

ASANSİS
Asansis, asansör sektörünün her alanında tecrübeli kişilerce sektöre kazandırılmış bir veri yönetimi ve raporlama sistemidir.
Sektör için en büyük avantajı modüllerin tamamını aktif olarak kullanan geniş kapsamlı ve büyüyen bir asansör şirketi bünyesinde bulunması ve buna bağlı olarak şirket sistem yönetiminin devam etmesi ve ihtiyaçlarının karşılanması adına sürekli olarak geliştirilmesinin devam etmesidir. Doğal olarak asansis güncel sistemler, değişen yönetmelikler ve büyüyen ihtiyaçların tam ortasında konumlandırıldığından, hata ve değişimlere karşı anında yada önceden önlem alan bir uygulamadır. Kullanıcıların fikirlerinin değerlendirilip, ihtiyaçlarının karşılanması dışında sektör için bir öğrenme ve ya fikir alma ihtiyacı yoktur. Buda kullanıcılarımız için nokta atışı çözümler ve direk ihtiyaç karşılayan modüller ortaya çıkmasına neden olan en büyük avantajdır.
Uygulama belli düzeye kadar olan asansör işletmeleri için tüm ihtiyaçları karşılayan bir uygulama olarak bu zamana getirilmesiyle birlikte, sektör için her düzeydeki firmaya hitap edebilen tam bir ERP sistemi olana kadar geliştirilmesi devam edecektir.
Asansis, asansör şirketleri içerisinde veriye dayalı ve kendini tekrarlayan tüm işlemleri seri olarak otomatik bir şekilde yaptırmayı hedefler. Seri iş yaptırmaktaki bütünsel amaç; günler veya haftalar süren ve teknik bir yada birden fazla personel ile yapılabilen işleri dakikalar içerisinde asansis kullanmayı ögrenmiş personellere yaptırmak ve genel olarak sahada olan işimiz için iş süreçlerini sahadanda yönetme imkanı sağlamaktır.
SÜREÇLER
Asansis ile sıfırdan süreç aşağıdaki gibi işler;
- Montaj teklifi ver
- İşi al ve işvereni referanslarına ekle
- İşin yapımı için eksik malzemeleri satın al ve stoklarına işle
- Alım yapılan cari hesaplara ücretlerini işle
- Resmi iş ise malzeme onay dosyasını hazırla
- Montaj kaydını aç ve süreçleri takip et
- İş için stok kayıtlarından malzeme sevket ve işin sonunda sevk listesi ile malzeme maliyetini gör
- Teknik ölçüleri ve dökümanları işle
- Yardımcı depolar sayesinde komponent seçimini ister ofisten ister sahadan yap ve seri numaralarını gir
- Cari hesabını aç ve gelir giderleri işle
- Faturasını oluştur ve GİB e gönder
- Muayene başvurusunu yap
- Muayenesini yap ve veri hatalarını mobil uygulama ile güncelle, uygunsuz etiket sürecini takip et
- Belediye tescil dosyasını tek tıkla hazırla
- Tesisi bakıma al ve yönetim cari hesabını aç ve fatura bilgilerini gir
- Bakım planlamana tesisi ekle ve rutin süreçleri başlat
- Bakım yap, stoktan parça değişimi gerçekleştir, onarım yap, sözleşme yenile, uyarı ve uygunsuzlukları gir
- Personeline tutturamadığın seyir defterini asansis'e otomatik olarak tuttur.
- Yıl başında belediyeler bakım listeni 10 sanide hazırla
- Tüm ücretli işlemleri carilere otomatik işle ve yüzlerce faturayı 10 saniyede kes
- Şirketin için ön muhasebe kayıtları, stok giriş çıkışları kar zarar hesapları miktar kontrolleri hesini yap
- PDF dökümanlarını bilgisayarlarda tutma sistemden her yerden erişebilir olarak kullan ve paylaş
- Excel ile boğuşan firmaların karşısında asansis senin için her işi saniyeler içerisinde yapsın.
- ve daha sayılamayacak kadar yüzlerce işlev.
NEDEN ASANSİS
Çünkü asansis sadece ve sadece asansör sektörü için yazılan, asansörcülere özel, dili ve lügatı asansör sektörüne göre tasarlanmış, içerisinde dolaşırken bu bir asansörcü programı diyebileceginiz bir yazılımdır ve size özeldir.